2013年7月5日 星期五

最後:鬼鬼的告白

Oppa, 哥,

when I found out that I was goint go get married in Korea,
當我知道我將要在韓國結婚時,

I was worried that we are from different cultural and language backgrounds.
我有點擔心,因為我們來自不同的文化及語言背景。

at first I felt some distance between us, 
一開始,我感覺我們之間有點距離,

but after we shot wedding photo together, 
you proposed to me, and I did many things with you,
但是在我們一起拍婚紗照,求婚,一起完成了很多事情之後,

I'm starting to like oppa more and more.
我開始愈來愈喜歡哥了。

I think I won't forget oppa forever, 
我想,我永遠不會忘記哥,

I also hope oppa won't forget me and smile when you think of me.
我希望哥也永遠不會忘了我,並且在想到我的時候是笑著的。

thanks Ok Taec yeon and Korea for giving me a beautiful memories,
謝謝玉澤演跟韓國帶給我一個美麗的回憶,

and thank you for making me the happy woman.
也謝謝你讓我成為一個快樂的女人。

and p.s. 
最後,

I really wanted to tell you that my answer is YES, when we played the Yes/No game last time. 
之前玩Yes/No game 時,我是真的想要告訴你,我的答案是"YES"!
======


I can't wait to see the Romantic TaecGui [in ep15]  
我等不及看[第十五集]羅曼蒂克鬼澤了~[大心]

but, also sad it's the last memory T^T Haaa...
但又想到這是最後的了...唉... T^T

TaecGui also haaa together  
鬼澤也一起唉... 

they still decide to have a fun day, even it's the last... such lovely couple ^_^
即使是最後了,他們也還是決定要 FUN!真的是一對小可愛 ^_^


Thanks to Ok TaecYeon and GuiGui, bring me a happy memory and such good show! 
我也要謝謝玉澤演跟鬼鬼,帶給我一個快樂的回憶,謝謝你們這麼棒的演出!

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。